Tässä taas eilen tapahtunutta... Eilen oli aika mahtava päivä. Meijän luokan tilillä oli 300 e eli n. 10 e per oppilas, niillä rahoilla jotkut meijän luokkalaisten äidit osti tukusta karkkia. (Jokainen sai) yhen sipsipussin valkosuklaa levyn ja maitosuklaalevyn, sitten tv pussin, cocacolan, (muumilimun <333) ja purkkapussin. Vähän mässyä joo... Sitten me katottiin yks hyvä kauhuleffa olikos se nyt huone nro 1084 tai jotain sinne päin... Se oli kyllä niin seko et en oikeen saanu siit selkoo.

Sit koulupäivän jälkeen me oltiin kaverin kanssa pihalla, lenkitettiin vaan koiraa ja oleskeltiin. Kiva kun mun ihastus tuli koiransa kanssa sieltä, ni mä menin ihan punaseks ja vedin vaan mun koiraa pois ettei se menis sen mun ihastuksen koiran luo. Mä olin niin tyhmä, siinä meni yks tilaisuus... kaveri sanoi että olin ihan punainen ja näytin vihaiselta, vaikka todellakaan en ollut. ;D Sit se mun ihastus lähti koiransa kaa juoksujalkaa pois. Se taitaa pelkää meitä.